{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.129 visninger | Oprettet:

Fiat Cinquecento? {{forumTopicSubject}}

Hey!

Min kæreste skal til at have bil, Og så er hun faldet for en fiat cinquecento 1,1 sporting i gul selvfølgelig smiley

Ville så lige hører jer om noget +/- ved den model, da jeg aldrig har kørt/siddet i en. For er lidt skeptisk overfor fiat, men det jo bare en fordom.

Så fyr løs om hva i ved om den smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fiat Cinquecento?
  • #1   3. dec 2007 jeg har hørt at den bil krøller MEGET nemt... ved ikke om det er sandt....

    men det er selvfølgelig heller ikke det man skal gå efter....


  • Ino X
    Ino X Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 7 Følgere: 5 Svar: 10
    #2   3. dec 2007 Normalt skal man være være nervøs ved det elektriske, men da det er en cinquecento så har den næsten intet, så min uforbeholdne menning der er intet at være nervøs for så længe man som alle andre bilmærker finder en plejet en..

    Og til det elektriske, så er det vist kun en stilo abarth, der har så meget udstyr, at ma skal være elektriker for at eje en.. Snakker af erfaring..


  • #3   3. dec 2007 Ja det siger jo lidt sig selv, størrelsen taget i betragtning smiley

  • #4   3. dec 2007 Jeg ved om Fiat Cinquecento (500) at den er LILLE. En af mine kollegers mand har en han er meget glad for. Men han er en mand, og så tvivler jeg lidt på hans troværdighed når han siger en fiat 500 er en fed bil.

    Ellers ingen kommentarer til det. Ved mest at den er lille, så lille at 1. og 2. gear kun er noget jeg kan drømme om at køre i, i den.


  • #5   3. dec 2007 Hehe okay, men ja nu det jo begrænset hvad der er af elektrisk udstyr i sådan en fætter smiley

  • Ino X
    Ino X Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 7 Følgere: 5 Svar: 10
    #6   3. dec 2007 Thomas Ø -- Kende ren der har trillet rundt i en, han fik en hudafskrabning, men bilen ja den var færdig, og der findes vist ikke en bil endnu der ikke er lavet så den ikke bliver trykket, og princippet jo mere trykket en bil bliver, jo mere absorbere den af kraften, så det er vel næsten en positiv ting..

  • #7   3. dec 2007 Casper H : Ja det er satmne lille smiley Det os det hun er helt pjatte med.

    Har foreslået hende Seat Arosa, men den er hun desværre ikke med på smiley


  • #8   3. dec 2007 ino x >> okay... men det hva bare en gammel kollega der fortalte mig at den krøllede meget nemt...

  • #9   3. dec 2007 ino x.. Man kan ikke helt sætte det op som du siger det.. En bil kan krølle på forskellige måder.. Tror ikke måden den fiat krøller på er en særlig god måde..

  • #10   3. dec 2007 der er self rust. men ikke noget nævnværdigt, visker armen kan sætte sig fast billigt at få skiftet.. bagerste motorophæng kan gå.. koster ca 300 kr ved fiat og tager en lille halv time at skifte selv... jeg har været glad for de 2 jeg har haft..... og ja de krøller nemt men man skal jo bare lade være med at køre ind i ting =0)..

  • Ino X
    Ino X Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 7 Følgere: 5 Svar: 10
    #11   3. dec 2007 Daniel B -- Det jo med at sætte alt i perspektiv.. Jeg har en gang siddet i sådan en, og det var da en gang for meget.

  • #12   3. dec 2007 Jeg havde en for nøjagtig 3 år siden og kørete også galt i den... se billederne

    Kan kune sige jeg var rigtig glad for min og den kørte sgu godt... var fandme glad for den lille bil

    http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16993


  • #13   3. dec 2007 bilen er blevet forbudt i Danmark og indføre i landet Pga det en af de værste biler, at køre galt i :o( da den smadere total, selv ved kun 40km/t

    men vis bilen har fåde over holdt service er den ok motoren i den det fra en punto 60 bla...

    Men de kan godt være temlig rådene i bunden vis ik de har fåde noget...


  • #14   3. dec 2007 min mor havde en 1.1 sporting og der var satme skrald den bette motor.... 170 på toppen.... fejlede aldrig en flyvende fis.... men køb en af de nyere årgange.... de kører pisse godt.... kørte meget i hendes (når min egen bil ikke ville)..... jeg syntes ikke det er et dårligt køb...

Kommentér på:
Fiat Cinquecento?

Annonce